Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007

ΣΧΟΛΙΑ...

Νομίζω πως μπορώ μια φορά κι εγώ στο δικό μου blog να σχολιάσω δικές σας ενέργειες!!
Λοιπόν...

όσον αφορά αυτή σας την ψηφοφορία...βέβαια εντάξει δέχομαι ότι είναι μικρός ο αριθμός, αλλά είναι ένα ποσοστό κι αυτό...Τέλος πάντων, όσον αφορά λοιπόν αυτή σας την ψηφοφορία, κι επειδή πάνω κάτω μερικοί απ' αυτούς που ψηφίσαν (εννοώ άντρες-γυναίκες) είναι γνωστοί μου, εεε, ναι,δεν το βλέπω παιδιά αυτό που λέτε... Τελικά είναι όλα για τα προσχήματα! Δεν έχω δεί κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα ακόμη να συμβαίνει... (Ο.Κ. όχι εντελώς - τουλάχιστον από προσωπικές εμπειρίες- αλλά στο 80% περίπου). Γνωρίζω πολλές περιπτώσεις (και δε μιλάω μόνο επι ατομικής βάσης) που κάθονται αιωνίως και κοιτιούνται, κοιτιούνται, κοιτιούνται μέχρι αηδίας (εννοώ ότι είναι καθαρό ότι παίζει κάτι) και στο τέλος αν δε μιλήσει η κοπέλα δε γίνεται τίποτα...
Άντε πάμε παρακάτω...

Προσωπικά οι περισσότερες δεσμευμένες που ξέρω είναι ξανθές... Τι να πω; Με μπερδέψατε μπορώ να πω όσο δεν πάει άλλο και ομολογώ οτι σπάσατε το συνήθειο "οι άντρες προτιμούν τις ξανθές"... Ομολογώ ότι δε με βοηθάτε να δω τα αποτελέσματα των ερευνων μου!!!!Αλλά όπως και να 'χε είχε πλάκα!!!!!!!!!

12 σχόλια:

artist είπε...

Κρίμα οι καημένες τις καστανές :p

maya h melissa είπε...

Κοίτα με το μυαλό που κουβαλάν αυτοί μπορεί να νομίζουν ότι εσύ είσαι ξανθιά κι εγώ μελαχροινή... Ανοιχτή-σκούρη...Δεν έχει σημασία! Ε στην τελική ανάλυση βάψτα βρε χαζζζούλα :p ;)

artist είπε...

lol!

maya h melissa είπε...

LOL δε λες τίποτα!!

Ανώνυμος είπε...

Να σας πω την αλήθεια, εγώ που ψήφισα υπερ των μελαχρινών, αλήθεια έτσι τις προτιμώ... Έχετε δει το "Κανείς δεν λέει σ' αγαπώ"? Μια Κορρίνα ψάχνω... Και ξέρω μια, αλλά με δυσκολεύει...

Όσο για την πρώτη κίνηση του άντρα, είπαμε, το βλέμμα δεν λέει τίποτα από μόνο του... Χρειάζεται κι ένα χαμογελάκι από αμφότερες πλευρές για να μπει νερό στ'αυλάκι...

maya h melissa είπε...

Δε μπορώ να πω σίγουρα αν το έχω δει...Οπότε δε μπορώ να σου πω αν ξέρω καμιά "Κορρίνα"...

Όσο για το άλλο που λες, μιλάω για καταστάσεις σίγουρες όπου και ο ένας και ο άλλος έχουν υποψιαστεί σίγουρα ότι κάτι παίζει αλλά τίποτα δε γίνεται!Δε μιλάω για απλά βλέματα...

Ανώνυμος είπε...

Χμμ, γι'αυτό υπάρχει το Internet...

KLIK ME!!!

Αν δεις το παραπάνω link έχει ένα επεισόδιο του σήριαλ, το οποίο βρήκα εντελώς τυχαία στο GreekTube... Θα αναγνωρίσεις πολύ γρήγορα την Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους ως "Κορρίνα" και το Γιώργο Καραμίχο ως "Χάρη"...

Είναι από τα πιο ρομαντικά serial των τελευταίων χρόνων. Φανατικός του τηλεθεατής, δεν έχω χάσει επεισόδιο, ούτε στην πρώτη προβολή του, ούτε στις 3-4 επαναλήψεις του...

Το τραγούδι των τίτλων, μάλιστα, είναι κι αυτό που η φίλη σου artist έχει αναρτήσει εδώ

maya h melissa είπε...

Ναι τώρα που το είδα κατάλαβα!
Βασικά απ' αυτή τη σειρά έχω δει 3 επισόδεια και δε θα έλεγα ότι ήταν απ' τις καλύτερές μου... Βέβαια είναι προσωπική άποψη και δε σημαίνει ότι κανένας άλλος θα πρέπει να την ασπαστεί...
Μια ερώτηση μόνο, η Παπαχαραλάμπους σε τί ακριβώς σου άρεσε σ'αυτή τη σειρά;; Εκτός από το ότι είναι ένα κεφάλι πιο ψηλή απ' τον άλλο τον χαμένο και από το ότι δυσκολευόταν να βρεί ρούχα να ταιριάζει στο ύψος της...Τί άλλο;
Με το συμπάθειο κιόλας...

Ανώνυμος είπε...

Αρχικά, σέβομαι την άποψή σου να το θεωρείς χαζοσειρά.

Εν συνεχεία...
Πρώτον, που το κακό που ο Καραμίχος είναι 10 πόντους πιο κοντός;
Δεύτερον, δεν είπα ότι μου αρέσει η Παπαχαραλάμπους, είπα ότι γνωρίζω κι ενδιαφέρομαι για μια κοπέλα που είναι σαν χαρακτήρας ίδια με την "Κορίννα".
Τρίτον, και τελευταίο, δεν είναι σωστό να πετάς έτσι κοσμητικά επίθετα, ακόμα κι όταν δεν συμπαθείς κάποιον. Ο Καραμίχος είναι πολύ συμπαθητικός ηθοποιός και ενδιαφέρων τύπος.

maya h melissa είπε...

Σιγά καλέ! Χαμένο τον είπα! Που να 'λεγα και τίποτα άλλο!!!
ΟΚ αφού δεν έχω δει αναλυτικά τη σειρά δε μπορώ να ξέρω πως είναι ο χαρακτήρας της Κορρίνας οπότε δε μπορώ να σε βοηθήσω σ'αυτό το θέμα... Αυτό που θυμάμαι είναι ότι ήταν απελπιστικά ρομαντική κάτι που εμένα γενικά όταν γίνεται με τόσο εμφανή τρόπο με εκνευρίζει... Όχι πάντα αλλά με εκνευρίζει... Αλλά όπως λέω συνέχεια γούστα είναι αυτά...
Εγώ όμως μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι ο Νέος χρόνος να σου φέρει μια Κορρίνα!! Καλή χρονιά!!

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα το έχασα το γκάλλοπ και δεν ψήφισα. Λοιπόν, δεν έχεις άδικο... δυστυχώς... αλλά φταίνε και οι σημερινές κοπέλλες που έχουν αφήσει το ρόλο τον φυσικό τους... να δέχονται δηλαδή την πρό(σ)κληση του αρσενικού... και ανάλογα να πράττουν. Όταν ξέρει πλέον ο "ενδιαφερόμενος" ότι δεν είναι μόνο ο "θύτης" αλλά ενίοτε και το "θύμα" ειδικά αν είναι ωραίος... τότε κάθεται σις δάφνες της εμφανισής του και ...περιμένει αντί να κινείται σύμφωνα με τη φυσική λογική. Έτσι παίρνει η μπάλα και κορίτσια που τους θέλουν (και καλά κάνουν) η πρώτη κίνηση να γίνεται από τον άντρα.
Πάντως υπάρχει και η άλλη λογική. Να έχεις να κάνεις με συναισθηματικό τύπο που θέλει γενικά το χρόνο του. Και αυτό δε ειναι άσχημο... Γενικά ο έρωτας είναι ένα παιχνίδι που όταν δεν πιέζεσαι να κάνεις κάτι γρήγορα, το ζεις τελικά καλύτερα και πιο δυνατά. Μπορείς να βρίσκεσαι κοντά του και να τον αφήσεις να σε "διαλέξει". Αν του αρεσεις βέβαια.. και αν δεν έχει άλλη σχέση. Βέβαια καταλαβαίνω τι λες ότι και αυτά να γίνουν και χρόνος να υπάρξει πάλι κοιτάνε τα αστέρια στον ουρανό αντί για δίπλα τους.. Ε, μάλλον τότε είναι δυσκολότερα τα πραγματα για τις γυναίκες τις παραδοσιακές .

Για τις σχέσεις με ξανθιές -μελαχρινές δε νομίζω ότι πια υπάρχει καποια διαφορά στις προτιμήσεις. Ούτε απωθημένο στυς άντρες. Μπορώ να σου πω ότι οι μαλαχρινές ...ξανάρχονται με φόρα μάλιστα.
Καλή χρονιά κι από εδω

maya h melissa είπε...

Έχεις δίκιο Βασίλη μου... Όμως προσωπικά έχω βαρεθεί και να κάνω την πρώτη κίηση (και την πληρώνω και από πάνω) και να κάθομαι και να περιμένω αιωνίως τον κάθε κοιμισμένο! Οπότε κάθομαι πίσω, απολαμβάνω τη θέα και το ταξίδι και αν έχει κάποιος να πεί κάτι...ελεύθερα...Δεν κρατάω ούτε κακίες, δεν είμαι σνομπ και αν μου αρέσει...γιατί όχι...

Όσο για το γεγονός ότι οι μελαχρινές...ξανάρχονται με φόρα που λές κι εσυ...τί να πω;; Με συμφέρει μάλλον!!

Πολλά φιλιά!