Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Τύχη;;


Άραγε να πιστεύουμε στην τύχη; Υπάρχει αυτό που λέμε "η τύχη του καθενός" ή "η μοίρα του καθενός"; Και αν υπάρχει μπορούμε να ξέρουμε τί μας επιφυλάσσει; Εγώ ποτέ δεν πίστεψα στην τύχη, και μάλιστα αν με ρωτούσε κάποιος έλεγα ότι αφού δεν πιστεύω δεν είμαι και τυχερή αλλά αρκετοί πίστευαν το αντίθετο. Μεγάλωσα όμως και στο μυαλό μου έχω αλλάξει κάποια πράγματα και για να μπορώ να "ηρεμώ" και για να μπορώ να συννενοούμαι.
Τι είναι τύχη δεν μπορώ να ξέρω. Ξέρω όμως ότι από τη στιγμή που ο Θεός με έκανε άνθρωπο, που έχω στη ζωή και τους δύο γονείς μου που με υπεραγαπάν και τους υπεραγαπώ, που έχω έναν καταπληκτικό αδερφό που λατρεύω, που είμαι υγειής, που είμαι αρτημελής, που δεν πεινάω, που ζω σε μια χώρα κάτω από συνθήκες ειρήνης, που μπορώ να ζώ μια ήρεμη και καλή ζωή, που έχω ανθρώπους γύρω μου που με εκτιμούν, νομίζω όλα αυτά είναι αρκετά για να πω ότι είμαι ένα αρκετά τυχερό άτομο.
Πριν από μερικές ώρες, μια κοπέλα της ηλικίας μου, έκοψε το νήμα της ζωής της, θεωρώντας φαντάζομαι τον εαυτό της πολύ άτυχο. Απ' όσα ξέρω (και ας με συγχωρέσει αν πω κάτι λάθος) είχε πρόβλημα κατάθληψης και μια πρόσφατη ερωτική απογοήτευση. Μου είπαν ότι είχε ξεκινήσει θεραπεία αλλά μάλλον δεν την έπιασε ή δεν ήταν αυτό που η κοπέλα ζητούσε. Το βράδυ που η μητέρα της κοιμήθηκε, ανέβηκε στην ταράτσα του σπιτιού της και αποφάσισε πως το τέλος των προβλημάτων της θα ήταν η πτώση της. Και αυτό έκανε. Εγώ το μόνο που έχω να πω για την κοπέλα είναι καλό ταξίδι και ελπίζω ο πόνος της τώρα να απαλύνθηκε. Για τη μητέρα της και την οικογένεια της έχω να πω ένα συγνώμη που ίσως να μην πρόλαβε η κοπέλα να τους πει και καλή δύναμη.
Για όλους τους υπόλοιπους έχω να πω άλλα. Μπορεί να συμβαίνουν μεγάλες ατυχίες (είδατε πως κολλάει εδώ η λέξη τύχη;) στη ζωή μας. Μπορεί να νομίζουμε ότι η μόνη λύση στα προβλήματά μας να είναι ο τερματισμός της ζωής μας. Όμως η ζωή μας εξαρτάται από μας αν θα είναι καλή, ευτυχισμένη άσχετα με τα πόσα έχουμε ή δεν έχουμε ή κακή, μίζερη, δυστυχισμένη. Όσο καλύτερη σχέση έχουμε με τον εαυτό μας τόσο καλύτερα πορούμε να ζούμε. Κι όταν λέω καλή σχέση με τον εαυτό μας μιλάω για το μέσα μας, για το ποιοί πραγματικά είμαστα, βαθιά μέσα μας τί είμαστε και αν αποδεχόμαστε αυτό που είμαστε. Άμεσα εξαρτημένοι είμαστε με τον εαυτό μας κι όχι με τους άλλους. Όπως και να χει όλοι οι άλλοι φεύγουν αλλά στα τέλος εμείς μένουμε. Το να μας απορρίψει κάποιος (και ιδιαίτερα κάποιος σύντροφος) δεν είναι επείδη δεν θέλει εμάς σαν άτομο, αλλά εμάς σαν πρότυπο. Αυτό που εμείς αντιπροσωπεύουμε πλέον δεν είναι αυτό που ζητά. Θα στεναχωρηθούμε, θα πονέσουμε και μόνο η ψυχούλα μας θα ξέρει αν θα ξεπεράσουμε την κατάσταση αλλά αυτός δεν είναι λόγος να σταματήσουμε τη ροή της ζωής μας, το μεγαλύτερο θαύμα που γίνεται δίπλα μας κάθε δευτερόλεπτο!

Καλό ταξίδι Ιουλία...

8 σχόλια:

artist είπε...

Καλό ταξίδι Ιουλία...
Σίγουρα η ζωή δεν είναι εύκολη. Όμως το να παραιτούμαστε από αυτή δεν είναι λύση! Δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος πάνω σε αυτό τον πλανήτη που να μην έχει κάτι να τον βασανίζει. Τα προβλήματα είναι συνυφασμένα με τη ζωή του ανθρώπου. Άλλοι έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας, άλλοι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, άλλοι δεν απολαμβάνουν την ελευθερία τους, άλλοι το ένα, άλλοι το άλλο… Το θέμα είναι τι κάνουμε από κει και πέρα.
Πρώτα από όλα πρέπει να τα βρούμε με τον εαυτό μας (αν δε τα έχουμε ήδη βρει) όπως πολύ σωστά λέει και η φίλη μας η Μάγια και να πιστέψουμε σε αυτόν. Και από κει και πέρα τα πράγματα ίσως φαίνονται πιο εύκολα…
Και πάλι, καλό ταξίδι Ιουλία.

maya h melissa είπε...

Είναι πάνω κάτω ο,τι έγραψα κι εγώ, διαφορετικά ανεπτυγμένο!
Φυσικά και δεν πρέπει να το βάζουμε κάτω. Πάντα θα συναντούμε δυσκολίες και αν δεν είμαστε καλά με τον εαυτό μας δε μπορούμε να συνεχίσουμε. Βεβαίως φίλη μου έχεις δίκιο κι ευχαριστώ που συμφωνείς μαζί μου.
Αναπαύσου εν ειρήνη κι ας κρίνει αυτός που ξέρει τώρα τις πράξεις σου Ιουλία και τις πράξεις όλων μας...

Ανώνυμος είπε...

Ουαου! Έμεινα κάγκελο! Τα θερμά μου συλλυπητήρια!

maya h melissa είπε...

Κι εμείς κάγκελο μείναμε.
Και το post αυτό είναι ότι λιγότερο μπορώ να κάνω για την άτυχη αυτή κοπέλα...

Griz είπε...

Συλληπητήρια.
Δυστυχώς το πρώτο μου comment εδώ έτυχε να ναι σε όχι τόσο χαρούμενο θέμα αλλά τουλάχιστον ας προσπαθούμε όλοι να εκτιμάμε αυτά που έχουμε.
Το λέω πολύ συχνά αυτό, ακόμα και στον εαυτό μου που καμιά φορά πιάνω να στενοχωριέται για μικρά πράγματα.

Την καλησπέρα μου.

maya h melissa είπε...

Δεν έχει σημασία! Ευχαριστώ πολύ πάντως...
Καλησπέρα...

dimhatzo είπε...

h empeiria einai enas
skhros daskalos giati
prota sou vazei to test
kai meta sou kanei to
ma8hma.....

oso gia thn tuxh....:
an yparxei 8eos (http://superstringtheory.com/) sigoura
paizei zaria....

maya h melissa είπε...

Δε νομίζω ότι παίζει ζάρια ο Θεός. Βέβαια άποψή μου... Νομίζω ότι ξέρει πολύ καλά τί κάνει...
Όσο γι'αυτό που λες για την εμπειρία έχεις δίκιο...Έτσι είναι...Αλλιώς θα τη λέγαμε γνωστή κατάσταση...Ή καπως έτσι τέλος πάντων...