Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2007

Δες καθαρά...!



Αν θα βγεις δε θα βγω μέσα θα κλειστώ
ένα φως θα κρεμάσω για να έχω ουρανό
θα κοιτώ θα γελάω θα φυσάω τον καπνό
και θα λέω δεν πονάω μα βαθιά θα πονώ
Η καρδιά, η καρδιά μου έτσι είναι η καρδιά
θα τη βρω θα την πιάσω θα την πάρω αγκαλιά
και θα βγω άλλο βράδυ με φιλιά και ποτά
και θα λέω είμαι εντάξει μα δε θα΄μαι καλά

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα΄χω
πάντα βαθιά σαν σφαίρα στην καρδιά
σαν σφαίρα στην καρδιά

Κι αν με δεις κι αν σε δω έναν ξένο κοιτώ
και δε θα σε γνωρίζω και δε θα σε κρατώ
η ζωή μου θα κυλάει σαν βροχή σαν νερό
και εγώ δε θα σ΄έχω και θα λέω δεν πονώ
Η ζωή, η ζωή μου θα γεμίζει μπετό
ένας άνθρωπος χτίζει τον πιο ωραίο γκρεμό
και θα πάω και θα πέσω και μετά θα γελώ
και θα λέω δεν πονάω μα βαθιά θα πονώ

Δες καθαρά για σένα υπάρχω
δες καθαρά εσένα θα΄χω
πάντα βαθιά σαν σφαίρα στην καρδιά
σαν σφαίρα στην καρδιά

Δες καθαρά αυτή η φωνή
για σένα ξεσπά, για σένα αντηχεί
πιο δυνατά
για σένα τραγουδά

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι υπέροχο τραγούδι;

Κι ακόμα πιο υπέροχη η Ανδριάνα;

maya h melissa είπε...

Είναι από τις καλύτερες νεαρές παρουσίες στο χώρο!Και ναι το τραγούδι είναι πολύ ωραίο! Παρότι είναι διασκευή...Και στα γαλλικά είναι πάρα πολύ καλό!

Ανώνυμος είπε...

Νεαρή, δυναμική, με κάθε δίσκο να περιέχει κι ένα τουλάχιστον διαμαντάκι, είναι ίσως η ανερχόμενη δύναμη στο έντεχνο... Είμαι φαν από τα πρώτα βήματα...

Πιστεύω ότι μπορεί να φτάσει πολύ ψηλά. Σαν τη Τσαλιγοπούλου, που συνεργάζονται φέτος σε μαγαζί της Πέτρου Ράλλη και θέλω πάρα πολύ να πάω...

maya h melissa είπε...

Κι εγώ πιστεύω ότι θα φτάσει ψηλά!

Βάβαια για το πόσο ψηλά είναι η Τσαλιγοπούλου είναι ένα άλλο θέμα. Απ'όλη την πορεία της μόνο δύο τραγούδια της μου αρέσουν αλλά η φωνή της με...τρελαίνει...Δε μπορώ να την ακούω...Νομίζω ότι τσιρίζει, σκούζει μέσα στο αυτί μου!
Σέβομαι όμως το γεγονός ότι αρέσει σε εσένα...