Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2007

ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ



Άλλη μια τριλογία βγήκε από το ράφι της βιβλιοθήκης κάποιου φιλόδοξου σκηνοθέτη/εταιρίας παραγωγής κ.ο.κ. ευελπιστώντας άλλη μια εμπορική επιτυχία και δόξα ανάλογη του Άρχοντα των δαχτυλιδιών...
Με ένα πολύ καλό cast, πολλών αξιόλογων ηθοποιών (και φυσικά δε λείπει ο καλός μας "Σάρουμαν" από την προηγούμενη τριλογία της New Line Cinema με την υπέροχη φωνή του Christopher Lee) και καλών ηχιτικών και οπτικών εφέ (αν και το πέταγμα των μαγισών θα το χαρακτίριζα λίγο ηλίθιο για τα σημερινά δεδομένα επεξεργασίας εικόνας).
Παρόλα αυτά είναι μια χαζή ταινία που φανάζομαι ότι θα κάνει εισπράξεις. Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει αλλά μια φίλη μου με διαβεβαίωσε ότι ήταν κλάσης ανώτερο... Είναι άλλη μια χαζή ιστορία, που έχουμε έναν τραγικό πρωταγωνιστή ήρωα, με τις δικές του μοναδικές "υπερδυνάμεις" (no comment), που φυσικά ούτε γρατσουνιά δεν παθαίνει και το πιο γελίο όλων είναι ΠΑΙΔΙ! Αν έχετε το Θεό σας πια, έχω βαρεθεί, έχω σιχαθεί να βλέπω όλα αυτά τα υπερικανά παιδιά να προσπαθούν (επιτυχώς πάντα) να σώσουν τον κόσμο... Έλεος πια με την ατελείωτη βλεκεία σας... Έχω βαρεθεί να βλέπω την ιστορία του Μίκι να νικά τον Μαύρο-Πιτ (ρατσιστικό βεβαίως βεβαίως, δεν είναι άσπρος πιτ αλλά μαύρος) και την επανάληψη του στιλ Χάρυ Πότερ... Λυπηθείτε μας!
Εγώ όταν ήμουν στην ηλικία αυτού του φιλόδοξου παιδιού, έπαιζα κρυφτό με τα ξαδέλφια μου, μου άρεσαν τα παραμύθια και δεν είχα ιδέα για τη σωτηρία όχι του κόσμου αλλά γενικότερα της έννοιας!! Έλεος πια...!!
Το προτείνω προς αποφυγή ανεπιφύλακτα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όταν το αναγνωστικό κοινό αυτών των βιβλίων είναι παιδιά, είναι λογικό οι πρωταγωνιστές να είναι κι αυτοί παιδιά. Ο 12χρονος ταυτίζεται πιο ευκολα με έναν άλλο 12χρονο, παρά με έναν 30-40-50χρονο.. Είναι προφανές αυτό νομίζω.

Όσο για το συγκεκριμένο βιβλίο (και ολόκληρη την τριλογία γενικά) είναι πολύ καλό και φυσικά η ταινία δεν μπορεί να το φτάσει (κάτι κάνει όμως για τα παιδιά χωρίς φαντασία)...

maya h melissa είπε...

Για το βιβλίο θα συμφωνήσω μαζί σου... Μου το έχουν πει και άλλοι ότι ήταν πολύ καλό...

Όσο για την ταινία, όπως και στις άλλες ας γράψουν "για ηλικίες 6-16" ξέρω γω... Να ξέρουμε ότι πάμε να δούμε μια ταινία που απευθύνεται σ'αυτο το κοινό...