Τρίτη 25 Μαρτίου 2008

ΜΗ ΜΕ ΨΑΞΕΙΣ, ΔΕ ΘΑ 'ΜΑΙ ΕΔΩ



Με ζήτησε κανείς;
Ρώτησε κανείς για μένα;

Δε θέλω να ψάξεις να με βρεις. Μη μπεις στον κόπο. Έχω πει σ' όλους πως έφυγα. Έχω σβήσει τα ίχνη πίσω μου. Δε θέλω να υπάρχω για σένα όπως κι εσύ δεν υπάρχεις για μένα. Είμαι καλά με μένα και μου αρκεί.

Φεύγω. Φεύγω και δεν κοιτάζω πίσω μου. Έσβησα όλα όσα με πλήγωσαν για να χωρέσουν καινούργια, καλύτερα. Εκεί που πάω δε θα με βρεις όσο κι αν ψάξεις. Κι ακόμη κι αν τύχει να με δεις μπροστά σου δε θα μ' αναγνωρίσεις. Γιατί τα μάτια τα δικά σου δε θα δουν τα δικά μου. Γιατί δε θα μπορέσεις να ακούσεις την καρδιά μου που θα χτυπά δίπλα στη δική σου. Γιατί δεν είμαι πια αυτή που ήξερες.

Μην ψάξεις να με βρεις γιατί για σένα δεν υπάρχω. Μη ρωτήσεις να μάθεις για μένα όπως κι εγώ δε θέλω να ξέρω για σένα.

" Έπρεπε να φύγει γιατί κάτι καλύτερο ερχόταν "

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Συγγνώμη κύριε, ποιός είστε;"...

Άντε γεια, "φίλε" μας, που έχεις την απαίτηση να ασχοληθούμε μαζί σου...

Maya είναι μόνο μια...

Ζζζζ και φιλάκια μικρή μου μέλισσα... Μαζί σου...

(Την πρόσκληση την έχω δει, ετοιμάζω την απάντηση...)

maya h melissa είπε...

Χιχι καλά η παραλληλία αυτή ήταν το κάτι άλλο!!!

Ευχαριστώ για την υποστήριξη φίλε μου!!

(για την πρόσκληση... οκ!)

artist είπε...

Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε!
;)

Ανώνυμος είπε...

Εμένα που μου αρέσετε, πότε μπορείτε;

:P

maya h melissa είπε...

Εξαρτάται... Αν βιάζεσαι, δεν ξέρω... Αν μπορείς να περιμένεις κάτι κάνουμε :p

Ευχαριστούμε πάντως που επιλέξατε το κατάστημα μας. Ελπίζουμε να σας ξαναδούμε! :p

Ανώνυμος είπε...

Ουουουουου, από αναμονή έχουμε μπόλικη! Περιμένω όσο θέλετε!

Όσο για το "κατάστημα", είναι μια χαρα... Δεν το επιλέγουμε, το λατρεύουμε... ΘΑ μας ξαναδείτε, να είστε σίγουρη...

maya h melissa είπε...

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;);) ;) ;)

Ανώνυμος είπε...

:* :* :* :*