Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Step up 2...

Όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν καλά πόσο μεγάλη αδυναμία έχω στο χορό. Είναι ένας τρόπος έκφρασης και πιστεύω πως αντίθετα με πολλά άλλα μέσα (έκφρασης) είναι από τους λίγους που χωρίς εξηγήσεις καταλαβαίνεις όλα όσα ο άλλος προσπαθεί να σου..δείξει...

Έτσι απόλαυσα τις προάλλες στον κινηματογράφο το Step Up 2 που αντίθετα με το πρώτο ήταν καταπληκτικό. Όσον αφορά το χορό πάντα! Απολαύστε κι εσείς εδώ την τελευταία σκηνή της ταινίας, που εμένα προσωπικά με...εξιτάρει!!! (Βέβαια συγχωρέστε την ποιότητα του βίντεο γιατί όσο να πεις...)

2 σχόλια:

Constantinos είπε...

Μου αρέσει και εμένα ο χορός. Αυτό γιατί είναι η μόνη μορφή τέχνης (και εννοώ "καλής" τέχνης π.χ όχι πολεμικές τέχνες) όπου παράλληλα με την καλλιέργεια της εκφραστικής σου ικανότητας καλλιεργείς και κάθε μυ του κορμιού σου. Είναι μια αρμονία μεταξύ σώματος και μυαλού. Δυστυχώς το συνειδητοποίησα πολύ αργά, αν μπορούσα να πάω πίσω το χρόνο θα διάλεγα αυτό αντί της μουσικής. Ή ίσως κάποια πολεμική τέχνη. Αλλά όλα έχουν τα καλά τους!

Το βίντεο είναι απάνθρωπα φοβερό! Τέτοιες κινήσεις δεν τις έχω ξαναδεί! Οι χορευτές είχαν απίστευτα καλό συγχρονισμό και έλεγχο των κινήσεών τους. Εκεί που κινούνται σαν δαιμονισμένοι ξαφνικά μένουν κάγκελο. Μάλλον έπαιξε και λίγη επεξεργασία, αλλά σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι φοβερό! Keep up posting nice thingies!

maya h melissa είπε...

Επειδή έχω δει και 5 πράγματα live σε πληροφορώ ότι από άποψη κινήσεων τουλάχιστον δεν έπεσε καμία επεξεργασία!!

Δεν είναι καταπληκτικό; Δεν είναι τέλειοι;; Τόσο καλά γυμνασμένα κορμιά και τόσο καλή κίνηση! Δηλαδή... δεν έχω λόγια... Απλά τέλειο...