Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Παιχνίδι...

Θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση που μου δώθηκε από τον συμπαθή constantino και θα παίξω κι εγώ στην προσκλησή του...

1)Μια εικόνα από την επιφάνεια εργασίας μου...


2)1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σου.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.

"Μόνον οι μικροί φαίνοταν φυσιολογικοί. Ο Ουμπερτίνος θα μπορούσε να είχε γίνει ένας από τους αιρετικούς που ο ίδιος βοήθησε να σταλούν στην πυρά, ή ένας καρδινάλιος της Αγίας Ρωμαϊκής Εκκλησίας. Βρέθηκε πολύ κοντά και στις δύο αυτές πλάνες."

3) φωτογραφία από την παιδική μου ηλικία...

χμμμ 1ον δεν έχω περασμένη στο pc μου καμία... 2ον δεν έχω σκάνερ για να πω ότι περνώ μια τώρα και 3ον δε μ' αρέσει να με βλέπω σε φωτογραφίες...

4)Αφιέρωσε δύο τραγούδια στον σύντροφό σου

χμμμ αν είχα θα αφιέρωνα...

5) Που πίνεις καφέ, τσάι, νερό, you name it...

εννοείς μέρος;; δηλαδή καφετέρια κλπ κλπ;; Αν εννοείς κάτι τέτοιο τότε θα με βρεις παντού στο Βόλο... Κυρίως όμως flo, santan, φελούκα... και σε πιο κυριλέ καμιά φορά όπως como και άντε να καταφέρω καμια φορά κανένα club ή ρεμπετάδικο... Αυτάαα


Κι εγώ θα καλέσω με τη δική μου σειρά τους:

artist

pure_evil

ivan

vasilis

Νεραϊδόσκονη

(αν και μερικοί από σας το έχετε ήδη κάνει)
ανοιχτή πρόσκληση και σε όποιον άλλο θέλει να το κάνει...

5 σχόλια:

artist είπε...

Merci για την πρόσκληση! Προ ολίγου απάντησα και γω!
Φιλάκια και τα λέμε!

βασίλης είπε...

Μάγια μου σε ευχαριστώ. Σχεδόν όλα τα παιχνίδια αυτά τα έχω κάνει. Tην φωτό από την παιδική μου ηλικία (μια σχολική φωτό για ην ακρίβεια) θα την αναρτήσω όμως. Προσεχώς. Να δω αν θα με βρεις. Φιλια καλημέρα

maya h melissa είπε...

@ artist μου παρακαλώ δεν κάνει τίπτα χιχι... Οτι απάντησες το είδα και ευχαριστώ

Φιλάκια πολλά!!!

@ βασίλη μου παρακαλώ! Οτι είχες κάνει ένα τμήμα αυτού του παιχνιδιού το είχα προσέξει!!!

Θα περιμένω και την παιδική φωτογραφία να σε ψάξω! Χιχι!

Φιλιά και σε σένα και καλημέρα!

Constantinos είπε...

(*σκουπίζοντας τα σάλια*)
Αυτοκινητάαααρααα... Δεν ξέρω για αποδώσεις αλλά είναι πανέμορφη.

Βασικά εννοούσα σε τι ΚΟΥΠΕΣ αλλά δεν πειράζει καθόλου, μάλιστα δίνει και νέα τροπή στο παιχνίδι... μ΄αρέσει μ' αρέσει...

maya h melissa είπε...

Παρακάτω αν κοιτάξεις (σε πιο παλιά μου ανάρτηση) θα δεις και τις δυνατότητες και όλα τις Μπιουγκάτι... Είναι θεϊκό αμάξι μόνο αυτό σου λέω! Δες και θα με θυμηθείς!

Αααα για κούπες έλεγες;; Η αγαπημένη μου κούπα είναι μια τεράστια που έχω πάρει από τα στάρμπακς! Και άλλη μια που μου την έχει κάνει δώρο ένας φίλος. Βασικά οι κούπες είναι η αδυναμία μου οπότε τι να σου πρωτοπώ!!!! Χιχι, ελπίζω να σε κάλυψα...