Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Sweeney Todd ο φονικός κουρέας της οδού Φλιτ



Sweeney Todd... Απόλαυση! Νομίζω από τις ωραιότερες ταινίες φέτος! Από τις περίεργες μπορώ να προσθέσω... ΟΚ από κάποια στιγμή και μετά συνηθίζεις και τις σφαγές (από τη δεύτερη δηλαδή και μετά) αλλά δεν είναι μόνο αυτό που σου τραβάει την προσοχή!

Εκκεντρική ταινία, δράμα εποχής. Ένας νεαρός που χάνει την οικογένειά του από έναν "δίκαιο" δικαστή. Η αλλαγή του μέσα από τις δυσκολίες και τα χρόνια και η προσπάθειά του να εκδικηθεί όλους όσους τον έχουν πληγώσει. Η κατάληξη βεβαίως είναι τραγική! (για τον ήρωα εννοώ)

Ρεσιτάλ ερμηνείας του Τζόνι Ντεπ που όπως πάντα ήταν Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ ! ! Τον λατρεύω αυτόν τον άνθρωπο... Δε χωρταίνω να τον βλέπω! Και νομίζω ότι μετά από τους πειρατές αυτή ήταν η καλύτερη ταινία που θα μπορούσε να παίξει για να τον απομυθοποιήσουμε από τον Τζακ Σπάροου! Την συνηστώ ανεπιφύλακτα!

6 σχόλια:

Constantinos είπε...

Είναι λίγο πρωί εδώ βέβαια για τέτοιες σκέψεις...

Αλλά για κοίτα τον! Το προφίλ του παρακμιακού, χτυπημένου από την μοίρα τύπου που η εκδίκηση έχει μείνει μόνο για να του παθιάζει την ζωή...Ο τέλειος ξεπεσμός, η τέλεια τραγική φιγούρα!

Τουλάχιστον αυτή είναι η πρώτη εντύπωση που έχω από τις αφίσες και τα trailer, μέχρι να πάω να το δω ο ίδιος.

Και διάλεξαν τον κατάλληλο ηθοποιό! Αλλά όχι, από τους πειρατές της Καραϊβικής δεν θέλω να πάρω... πολύ σαχλή σειρά...o Depp καλά έπαιξε, αλλά πολύ σαχλή σειρά...

"At last my hand is complete again!"

maya h melissa είπε...

Βασικά τα τρέιλερ με το ποιά είναι πραγματικά η ταινία στο εγκυόμαι εγώ καμία σχέση... Είναι εντελώς διαφορετικό αυτό που σου προβάλλουν ότι θα δεις με αυτό που πραγματικά βλέπεις!

Καλά για τους πειρατές θα μου επιτρέψεις να διαφωνίσω μαζί σου! Εγώ τη βρήκα καταπληκτική! Εννοώ όλες τις ταινίες. Φυσικά με το να λέω ότι μου άρεσε εμένα δεν εννοώ ότι θα έπρεπε να αρέσει και σε οποιονδήποτε άλλο. Απλά εκφράζω τη γμώμη μου...

Constantinos είπε...

Δηλαδή είναι πιο ενδιαφέρον;
(*σκουπίζει τα σάλια του*)

Σοβαρά, λέω να πάω να το δω σήμερα. Όντως έχω ακούσει ότι είναι περισσότερο musical απ' ότι το διαφημίζουν, αλλά αυτό δεν με χαλάει, αντίθετα μου αρέσει περισσότερο!(Βλέπε "Το Φάντασμα της Όπερας", από τις αγαπημένες μου)

"Φυσικά με το να λέω ότι μου άρεσε εμένα δεν εννοώ ότι θα έπρεπε να αρέσει και σε οποιονδήποτε άλλο. Απλά εκφράζω τη γμώμη μου..."

lol! Αξιοθαύμαστη η τυπικότητά σου, αλλά αυτό εννοείτε βρε!

maya h melissa είπε...

Αρκετά ενδιαφέρουσα θα έλεγα!

Ναι αν μπορέσεις μην παραλέιψεις να τη δεις... Όποτε μπορέσεις πήγαινε...

Προσπαθώ απλά να αποφεύγω παρεξηγήσεις... ;)

βασίλης είπε...

Εντάξει ...Τζόνι Ντεπ, υπερεκτιμημένος σαν εμφάνιση, παίζει καλά όμως.. Καλή εβδομάδα μάγια μου, φιλιά

maya h melissa είπε...

Υπερεκτιμημένος;; Δε θα το έλεγα... Τουλάχιστον όχι για μένα... Αλλά και πάλι άποψή μου!

Κι ότι παίζει καλά ναι παίζει αρκετά καλά! Νομίζω από τους κορυφαίους ηθοποιούς της γενιάς του!

Πολλά φιλιά Βασίλη μου!