Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2008

Amy Winehouse



Back to Black το νέο της album...
Καταπληκτική φωνή... Η 23χρονη ξέρει να ξεχωρίζει... Δεν υπάρχει περίπτωση να την ακούσεις να τραγουδάει και να μη σου μείνει η φωνή της στο μυαλό σου... Φυσικά το Back to black δεν είναι και η πρώτη της δισκογραφική δουλειά! Το ντεμπούτο της το έκανε με το album Frank το 2003. Έχει βραβευτεί για τη δουλειά της και θα έλεγα ότι για την ηλικία της μια χαρά πάει!

Η προσωπική της ζωή όμως, θα έλεγα ότι δε θα τη ζήλευαν και πολλοί... Έχει προβλήματα όπως ναρκωτικά, διαταρραχές με τη διατροφή της, αυτοκαταστροφικές τάσεις. Δε μπορώ να καταλάβω πως αυτά τα παιδιά κολλάνε έτσι... Λες και τους λείπει τίποτα... Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι ότι θέλω να πάρω το album της (μη μου πείτε να το κατεβάσω, έχω κόλλημα με τα αυθεντικά εγώ) και αναρρωτιέμαι, αν είναι με τα λεφτά που θα δώσω εγώ για να το αγοράσω, με ένα μέρος από αυτά τέλος πάντων δεν κολλάω εκεί, πάει αυτή και πάρει ναρκωτικά ή δεν ξέρω κι εγώ τι... Αν δείτε εδώ τα χάλια της νομίζω ότι θα με καταλάβετε... Ναι τη θαυμάζω για τη φωνή της και τη δουλεία της αλλά... (άσε που κάποτε είχα κι εγώ το μαλλί τόσο μακρύ και η κοπελιά που τη βλέπω με πληγώνει... σνιφ)

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την Amy Winehouse δείτε εδώ

Εγώ σας παραθέτω και ένα της τραγουδάκι εδώ και...enjoy!


Εμένα είναι από τα αγαπημένα μου αυτή την περίοδο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: