Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

Bugatti Veyron




Αυτοκίνητα... Ένα ακόμη πάθος μου, μια τρέλα μου!! Εδώ όμως θα μιλήσω για τη Bugatti Veyron... Το απόλυτο αυτοκίνητο... Με 1000 ιπποδύναμη, 2 κινητήρες των 8W που σημαίνει ότι έχουμε έναν με 16W, μιλάμε για αεροπλάνο! Και τελική;; 407 χιλιόμετρα ανα ώρα! Κάνει τα 100 μέτρα σε 2,5 δευτερόλεπτα! Δηλαδή τί άλλο να πω πια! Βέβαια το τι τρώει αυτό το αυτοκίνητο είναι άλλο θέμα! Αν τρέχεις φουλαριστός αδειάζει το ντεπόζιτο σε 12 λεπτά!! Έχει 7 ταχύτητες και... και θα σας αφήσω να το απολαύσετε μόνοι σας!! Δείτε εδώ
Enjoy

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Na sou parw mia dwro gia ta gene8lia sou??? ;p

Egw pali 8elw mia Lambor Murcielago, h mia Ferrari 599 GTB Fiorano, h mia Alfa Romeo 8C Competizione, h mia Ferrari Enzo, h mia Dodge Viper, h mia Ferrari F430 Scuderia, h (estw) mia Lotus Europa S...

Gia mas tous ftwxoulhdes einai ayta ta ama3ia, agaphth mou melissoula... ;p

maya h melissa είπε...

Ε, βέβαια, για να μου την κάνετε όλοι μαζί δώρο το έβαλα... Είδες σας διευκολύνω!! Βασικά να σου πω την αλήθεια προτιμώ με τα ίδια λεφτά να μου πάρετε ένα διαμέρισμα στο Λονδίνο ή στο Μανχάταν :p

Πολύ θα ήθελα να σου τα πάρω αυτά (μάλλον ένα απ' αυτά) τα υπέροχα αυτοκίνητα αλλά δυστυχώς εμείς μόνο μπορούμε να τα κοιτάμε... Σνιφ... Δεν πειράζει...

βασίλης είπε...

Μ΄ αρεσεις . Και μένα με τρελλαίνουν τα γρήγορα αυτοκίνητα. Και η οδήγηση σε εθνικές οδούς. Η αίσθηση ότι γεφυρώνεις τους τόπους. Φιλιά καλό σου βράδυ.

maya h melissa είπε...

Χαίρομαι!
Κι εγώ τρελαίνομαι για αυτά τα γλυκά τροχοκίνητα! Η ταχύτητα με γοητεύει επίσης... Αλλά τι να το κάνεις αν το όριο ταχύητας δεν ξεπερνά τα 130χμ. Μα δε μπορούν να μας δώσουν μια πίστα :p

Μακάρι να είχα λεφτά και να μπορούσα να πάω αγώνες σε ράλλυ... Θα κάνω και σχετική αναφορά όταν θα έχω φρέσκα βίντεο από το WRC στο Μόντε Κάρλο, μια πίστα που πραγματικά λατρεύω!