Πέμπτη 22 Μαΐου 2008

This is Maya Melissa




Μετά από πρόσκληση του φίλου μου του pure_evil ή αλλιώς Λευτέρη, θα απαντήσω στο γιατί διάλεξα αυτό το ψευδόνυμο...

1ον πολύ απλά το όνομα μου έχει πολύ μεγάλη ιστορία και είναι ελάχιστοι που με την πρώτη το είπαν κανονικά...έχω ακούσεις τα απίστευτα...Αααα by the way το όνομά μου είναι ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ και όχι Μαριλένα ή Μαριάννα ή Χριστιάνα ή Μανταλένα ή Μαριολένη (ω ναι το έχω ακούσει κι αυτό) ή Έλενα ή Λένα-Μαρία...

2ον σαν ψευδόνυμο δε μου καθόταν καλά το Μαριαλένα

3ον (και βασικότερο) έτυχε μια από τις φορές που βρέθηκα με τα ξαδέλφια μου από την Αμερική να προσπαθώ να τους μάθω να πουν το όνομα μου και δεν το κατάφερναν με τίποτα... οπότε έρχεται μια "υπέροχη" ιδέα σ' εναν ξάδελφό μου να το προσαρμόσουμε...μου το κάνει πρώτα Marla (όπως αυτή στο Fight Club) αλλά δε μου άρεσε...ακούγεται κάπως...και τελικά μου το έκανε Maya (που μου άρεσε) αλλά γύρισε ο αδελφός μου και μου κάνει "σιγά μην είσαι και η Μάγια η μέλισσα"...οπότε καταλαβαίνει κανείς πως μου έμεινε... Βέβαια κανείς δε με φωνάζει Μάγια (μόνο μια φίλη μου για να με πειράξει καμιά φορά). Όταν λοιπόν ήταν να βάλω όνομα μου ρθε αυτό και το 'βαλα. Κατα τ' άλλα για όλους είμαι η Μαριαλένα.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρω πολύ!

Δεν σου κρύβω ότι στο δημοτικό είχα μια συμμαθήτρια που τη λέγανε Μαριλένα, κι όταν κάποιος την φώναζε Μαριαλένα, μου ακουγότανε παράξενο... Τώρα που διάβασα την επιμονή σου με το "α" που κάνει τη διαφορά, μου ακούγεται πιο ωραίο στ'αυτιά... Είναι διαφορετικό, ρε παιδί μου...

Παρόλα αυτά, αγαπημένη μου μελισσούλα, Maya ή Μαριαλένα, δεν με απασχολεί ( μπορώ να σε λέω και τα δυο ;p ) , είναι πολύ ωραίος ο τρόπος που βγήκε το knick σου...

Χαιρετίζω τις όμορφες...

P.S.: Αλήθεια, γιατί δεν έχεις mail στο προφίλ σου?

maya h melissa είπε...

Όπως θες μπορείς να με λες... (το όπως θες είναι σχετικό χιχι)

Αυτό για το mail θα το διερευνήσω...είχα την εντύπωση ότι το είχα...τεσπα..

Constantinos είπε...

Έχεις ξεχωριστό όνομα καλή μου και σου αξίζει να σε λένε με αυτό! Και γω συχαίνομαι όταν με λένε Κώστα, Κώτσο, Ντίνο(η μητέρα μου μόνο ευτυχώς!) Κωστάρα και τέτοια! Εγώ από την άλλη δεν έχω το ίδιο ξεχωριστό όνομα, αλλά ρε παιδί μου λίγο σεβασμό στο πως
μας αρέσει να ακουγόμαστε!!:P

maya h melissa είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμαρφα λόγια σου... Και ευχαριστώ για την υποστήριξη...

Στα ονόματα γενικά σιχαίνομαι το κόψε-ράψε του τύπου Κούλα-Βούλα-Τούλα-Ρούλα-Σούλα-Νούλα και αντίστοιχα Άκης-Τάκης-Πάκης-Γάκης-Σάκης-Λάκης-Μάκης και λοιπά και λοιπά...Αν ρε γαμώ το σε λένε Ξενοφών γιατί να το κάνεις Άκης ή Φώντας;; Τόσα ωραία ονόματα και τα κόβουν...Τι να πω;;

Και να σου πω και κάτι ακόμα; Το Κωνσταντίνος μου αρέσει σαν όνομα...Έχει άλλο...κύρος!