Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Κάτι που έψαχνα

Θυμάστε μια διαφήμιση της Volkswagen TSi που δείχνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να περνά σ'ένα δρόμο που δίπλα έχει μηχανές αυτοκινήτου; Λοιπόν, η συγκεκριμένη διαφήμιση συνοδεύεται από ένα τραγούδι που το ψάχνω... από τότε που βγήκε η διαφήμιση αυτή.
Προχθές - αν δεν κάνω λάθος - είχα περίπου μιάμιση ώρα (μπορεί και παραπάνω) που ξανάκανα προσπάθειες να το βρω. Μες το κόλπο την αναζήτησης, όπως πάντα όταν δυσκολεύομαι να βρώ ένα τραγούδι, έβαλα και την κολλητή μου φίλη artist. Επειδή εγώ γαλλικά δεν κατέχω, τι να κάνουμε στο σχολείο έκανα γερμανικά και στο φροντιστήριο ιταλικά (αν και απο ένα χρόνο έχω κάνει και γαλλικά και γερμανικά)δεν μπορούσα να βοηθήσω σε στίχους ή κάτι τέλος πάντων. Μόνο τη μελωδία μέσα στο κεφάλι μου είχα. Είχα κάνει όλες όμως τις απαραίτητες περιγραφές.
Τελικά να 'ναι καλά ο φίλος μου ο Δημήτρης, που είναι κολλητός με τον Σαρκοζί και τον βοήθησε εφόσον σε μια διασκευή (απ' ότι μου είπε) του τραγουδιού, εκτελεστής είναι...η Κάρλα Μπρούνι! Τον ευχαριστώ πολύ!
Κι ευχαριστώ πολύ - ξανά - τη φίλη μου την artist που μου μετέφρασε τους στίχους!

Απολαύστε κι εσείς τώρα το...πολυπόθητο τραγούδι!! Enjoy



Επιπλέον αν κανείς βρεί κάπου στο διαδίκτυο και το αυθεντικό (λέμε τώρα) ας στείλει το link ή κάτι τέλος πάντων!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφη μελωδία, φαντάζομαι ότι συνοδεύεται και από εξίσου όμορφους στίχους... καλημέρα

maya h melissa είπε...

Ναι οι στίχοι είναι εξίσου όμορφοι. Τους έχει μεταφράσει η καλή μου φίλη artist όπως γράφω στο post μου.

Καλώς ήρθες στην παρέα neraidoskoni

artist είπε...

Γεια και από μένα! Οι στίχοι είναι πολύ ωραίοι και ασυνήθιστοι θα έλεγα...
Ενδεικτίκα, κάτι που όταν μετέφραζα μου φάνηκε πολύ περέργο...
"On me dit que le temps qui glisse est un salaud" ---> "Μου είπαν πως ο χρόνος που γλιστράει είναι ένα παλιόπαιδο". Και η μελωδία φυσικά δίνει ρέστα!

Ανώνυμος είπε...

Ψάχνοντας στο wikipedia, βρήκα ότι όχι μόνο το τραγούδι είναι originally της μέλλουσας κυρίας Sarkozy, αλλά είναι και ο τίτλος του πρώτου της album. Για του λόγου το αληθές...

maya h melissa είπε...

Δεν είδα που ακριβώς λέει ότι είναι originally δικό της αλλά ΟΚ... Δε με ενοχλεί το γεγονός! Μια χαρά το λέει!!

Ευχαριστώ πάντως pure_evil μου που έψαξες!

Ανώνυμος είπε...

ΟΚ, ίσως μέσα από το wikipedia δεν γίνομαι πειστικός. Υπάρχει, όμως, το σιτε allmusic.com, που βάζεις το τίτλο του τραγουδιού και σου βρίσκει ΚΑΘΕ εμφάνισή του στη δισκογραφία...

Τα αποτελέσματα είναι εδώ...

Γιατί μιλάμε με τεκμήρια... H madame Sarkozy το έγραψε και το τραγουδά σε πρώτη εκτέλεση...

:P:P:P