Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

Παράπονο...





Μετά από δουλειά αρκετών ημερών τελικά απόψε τελείωσα την ηλίθια εργασία που είχα σε ένα μάθημα του Πανεπιστημίου που οικειοθελώς εγώ η χαζή αποφάσισα να αναλάβω με άλλη μια συμφοιτήτρια μου! Και το είχα πει η ηλίθια πέρσυ "Μην ξαναπάρεις ποτέ εργασία με άλλο άτομο"... Και δεν ήταν ότι δε με άκουσα απλά έγινα ακόμη πιο ηλίθια και είπα να βοηθήσω την καημένη τη συμφοιτήτριά μου που με τόσο παραπονεμένο τρόπο μου ζήτησε να αναλάβουμε μαζί μια εργασία στη Βιολογία...

Τελικά, μετά από 20 τηλεφωνικές συνδυαλέξεις μαζί της (πριν τις γιορτές) και 3 συναντήσεις των 3 λεπτών στο Πανεπιστήμιο για να συννενοηθούμε τι θα πρέπει να γράψουμε, καταλήξαμε να μη συνεννοηθούμε τόσο ώστε να μπορέσουμε τελικώς να γράψουμε κάτι! Καταπληκτικο ε;; Βέβαια εγώ με άτομο της θεωρητικής δεν κατάφερα ποτέ να συνεννοηθώ 100%... Τί να κάνουμε; Μπορεί τελικά να υπερτιμώ τον εαυτό μου και να είμαι πολύ πιο χαζή απ' όσο νόμιζα!

Οπότε εγω η χαζή και ηλίθια, πέρασα όλο μου το χρόνο των διακοπών στο σπίτι, γράφοντας ώρες ατελείωτες, διαβάζοντας άλλες τόσες και τελικά μετά από 15 μέρες καταφέρνω απόψε να λέω Τ Ε Λ Ο Σ ! ! !

Η χαρά μου όμως έμελλε να δικοπεί λίαν συντόμως, καθώς (αφού φυσικά είχα αποφασίσει πως δεν ενιαφέρεται πια η κοπελιά για την εργασία καθώς...τέλος πάντων θα τα πω παρακάτω όλα...) καθώς λοιπόν απόψε, με το που έβαλα και την τελευταία πινελιά, η αξιαγάπητη συναδέλφισα με τηλεφωνεί και με ρωτά την πορεία της εργασίας. Όχι που δε θα ρώταγε η μουσίτσα! Που κάθε φορά που κανονίζαμε να βρεθούμε συνέχεια κάτι τύχαινε και όλο το ακυρώναμε! Σου λέει, αυτό το χαζό όλο και κάτι θα έχει γράψει! Να δω, τη γλιτώνω τη φασίνα ή όχι; Και φυσικά με την ηλίθια που έμπλεξε ΦΥΣΙΚΑ και θα ειχε κάνει την εργασία! Συνέχεια εν τω μεταξύ στις διακοπές (διακοπές από τί τελικά ήταν αυτές;;;) σκεφτόμουν ότι να δεις ότι θα με πάρει τηλέφωνο να μου πει ότι χάλασε ο υπολογιστής της! Και φτου η γκαντέμω βγήκα αληθινή!! Όπως πάντα!! Έχω βαρεθεί να έχω δίκιο!! Με παίρνει λοιπόν τηλέφωνο και μου λέει οτι χάλασε ο υπολογιστής της και οτι τώρα που τον έφτιαξε τα αρχεία που είχε κατεβάσει από το internet βγαίνουν με αραβικά γράμματα!! Σώπα ρε συ;;!! Τί μας λες;; Έπαθε μπλακ άουτ και το φλασάκι που τα είχες αποθηκεύσει και έλεγε "χαμηλ μπαταρ" να φανταστώ ε;; Και τί να της πω;;; Εγώ μόλις είχα τελειώσει την εργασία! Της λέω στείλες το ΑΕΜ να σε συμπληρώσω και θα πάμε μαζί να την εκτυπώσουμε την Πέμπτη που έχουμε και παρουσίαση της εργασίας...

ΝΑ ΜΑΛΑΚΑ ΝΑ! Φά την τώρα! Και τί να κάνω όμως;; Θύμωσα, εξαγριώθηκα, στεναχωρέθηκα, και τελικά ο κόπος μου θα πάει μοιρασμένος. Εγώ δεν ήμουν που ήθελα να βοηθήσω;; ΟΚ καλά να πάθω... Να μάθω να σκέφτομαι και το τομάρι μου καμιά φορά... Αλλά πραγματικά που να με παρακαλάν γονατιστοί δεν ξαναβοηθώ κανένα (καμιά μάλλον) από τη σχολή... Ούτε εξεταστική (που και εκεί την έχω πατήσει, να περνά άλλη το μάθημα κι εγώ να κόβομαι) ούτε εργασίες, ούτε τις γ*******ς τις σημειώσεις μου δεν ξαναδίνω! Τ Ε Λ Ο Σ και αυτή τη φορά το εννοω...

Δεν ξεθύμανα λέγοντάς τα αυτά (ποτέ δεν ξεθυμαίνω έτσι μόνο) αλλά ένιωθα απλά ανάγκη να τα πω... Αυτάά

1 σχόλιο:

maya h melissa είπε...

Τελικά διακαιώθηκα και την εργασία θα την παρουσιάσω μόνη μου!!
Υπάρχει Θεός!!